Fuel..?

Sunday, October 3, 2010 4 Jejak Pembaca

before I start

anybody
want
to
REFUEL..?

REFUEL YOUR STOMACH..?

OR


REFUEL YOUR SOUL..? PERHAPS~~




untuk pengetahuan semua pembaca...

ini post drpd org 

bosan yg teramat


apa nk tulis ni! okay2..! sejarah harga minyak! (ahahah...aku taw korang2 mmg anti-sejarah..lagi2 member2 aku )




FACT OF THE DAY


  • pada tahun 1946, harga minyak hanyalah $17.92 setong..! (xtaw la brape besar tong nyer)




**ni kot..**

  • korang rase penah tak harga minyak mencecah $100 setong drum atas ni ^^ .
         hmm...pikir jap!
         jawapannya...
         hanya kurang $0.99 shj utk mencapai $100. 
         (yup! that right...$99.11pada tahun 1980)

  • tp beberapa tahun selepas itu...
         harga minyak sudah kembali stabil (dlm lingkungan 20-30+)

  • n then...sejak bila harga minyak ini kembali sky rocketing ni! kalah neil amstrong! 
         jawapannya...
         sejak 2004..harga minyak sudah kembali melepasi lingkungan $40 dan terus melambung lambung 
         di  udara


  • dan hari ini pada October, Sunday 3 2010 - 06:09:39 
          harga minyak ?

          seposen...dua posen?


         ape? same dgn harga choki2? (jelas nyata si pengarang ni da sewel!)

         


         **lu cari la sendiri...gua da malas nk cari! XD**





NASIHAT DRPD PENGARANG

  • Ajar lah anak2 anda cara utk mengisi minyak dgn betul

inilah cara yg berhemat^^



bukan yg ini!


sekian...terima kasih! ^.^






4 Jejak Pembaca:

  • ZuL Pang said...

    annis ;doh..! tertangkap la..aku ingat sape ntah yg bergaya sungguh isi mcm tu..upe2 nyer, member rapat aku!

    xpe...aku taw pam yg ko parking tu..xde minyak en! dia tulis EMPTY! (ade er mcm tu?)

Sila Tinggalkan Jejak Anda

 

©Copyright 2011 xpert_WiZ LiFe | TNB