Semester 3 = The End

Sunday, May 15, 2011 4 Jejak Pembaca
السلام عليكم

Ya..!
seperti yang tertera daripada tajuk di atas
(sila jeling sket)
sem 3 (a.k.a Short sem)
saya di Asasi UiA
sudah pon tamat
tepat pukul 4.30pm /14 Mei 2011

hendak tahu mengapa tepat pukul 4.30pm
ini kerana tepat pada waktu itu
saya mengangkat tangan dengan 
tenaga yang masih saya ada


**nk taw nape ak mcm da xde tenaga, keep bace yer**


untuk
memanggil pengawas peperiksaan
untuk mengutip kertas saya

Ya!
saya exam masa tu.
selepas tamat exam tu (pukul 5.30)
ramai kawan-kawan saya agak bengang
kerna
mereka mengatakan (bukan mengata yer)
seperti ini


"pergh..!! zul gempak siot. blah awal"
&
"aku bengang la dgn ko, aku usha2
ko da xde!!"

kepada kawan-kawan saya yang mengatakan begitu
ataupun
yang berfikiran begitu
ataupun
yang sudah terdetik untuk berfikiran begitu
disini 
saya ingin sekali menegaskan
saya bukan hendak menunjukkan
ke"TERER"an saya
tetapi
tank tenaga saya yang dah hampir "E"
(siap lampu minyak kat dashboard tu 
dah menyala merah)
saya terpaksa blah....
dari exam hall yg sejuk tu

**ni la sbb nya ak xde tenaga nk angkat tgn
hanya ade satu perkataan je nk jelaskan situasi ini
LAPAR**

aku breakfast dengan breakfast_orang_malas_keluar_bilik
milo+oat
aku tidak mahu Lunch sebab aku takut
sistem pembuangan aku akan aktif dalam kadar yang sangat laju
160km/h
Sekian

aku nak cuti puas-puas
sebab 5 Jun 2011
kena masuk balik
kepada junior-junior aku
yang bakal masuk
aku cuti dulu
korang preapare la barang-barang ye
enjoy ta'aruf week
dah seminggu korang masuk
barulah boleh berkenalan
 (maksud aku LELAKI yer. jangan tersalah anggap)



4 Jejak Pembaca:

  • Xpert Wiz said...

    kepada anonymous : ahaha...sebab tak nak sakit perut masa jawab exam. lebih baik lapar dari sakit perut. ape pon tak bleh.

    **siapakah anda?**

Sila Tinggalkan Jejak Anda

 

©Copyright 2011 xpert_WiZ LiFe | TNB