Masa Depanku

Monday, September 26, 2011 2 Jejak Pembaca
السلام عليكم

masa depan amat menakutkan aku
kerapku fikirkan kapayahan ketika degree
sejak dari awal sem ni

oh ya..
ini ialah sem terakhir aku di CFS IIUM
(insyaAllah..kalau tak ada yg failed)

aku perlu score final exam ni
kalau nak dapat masuk Mechatronic
sebab tempat terhad 
(max 80 org dari 600 pelajar engine)
dan ramai orang pandai-pandai dekat sini
nak masuk mecha


aku nak masuk mane??

tak pe..
yang penting aku score final exam ni
petang ni dah start exam
doakan aku kawan2


petang ni exam
UI (understanding islam)

esok pagi
Arab

esok petang
fizik

lusa petang
math 

senin minggu depan
kimia

senin malam
balik subang

selasa pagi
ntah

selasa petang
ntah

selasa malam
ntah

rabu pagi
ntah
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
sampailah 30 Januari 2012

bagi sape-sape yang xpaham lagi tuh
maksudnya aku cuti berbulan-bulan



p/s : oh..aku tak isi lagi aku nak pilih major apa degree nanti. yang aku tahu...first mechatronic. second ape xtahu..third ape xtahu..aerospace? computer science? automotive? biotech? communication? material? manufacturing? kusut....lepas exam math aku fikir

2 Jejak Pembaca:

Sila Tinggalkan Jejak Anda

 

©Copyright 2011 xpert_WiZ LiFe | TNB