Macho + Bodoh + Selamber

Thursday, October 6, 2011 2 Jejak Pembaca
السلام عليكم

......sambungan


setelah aku parking berdekatan dengan Maybank
aku tak lupa untuk gores dan menang

**ya! aku taw korang xtaw ape tu**
gores tiket parking

habis mengores dan TAK MENANG
aku pon keluar dan menuju ke bank
setibanya aku dihadapan bank
aku terkejut...

"kenapa diorg dok luar bank ni? xbukak ke?"
aku pon pening lagi curiga
aku pon menoleh kepala yang pening itu ke dalam bank

ada dua orang lelaki yang gagah lagi hensem
memegang dua beg besar
**opss...ni bukan cite rompak**
yang lagi hairan
mereka membawa tripod dan kamera

aku pon berbisik
"xpena pena org nk tgkp gmbr dlm bank..siap bawak tripod lagi"

aku pon pening lagi juling mata
30saat selepas itu..
mereka pon blah dari bank itu.

aku pon berbisik
"diorg ni tukang isi duit kt atm tu kot"

aku pon masuk dan terus ke mesin ATM
tekan punya tekan
tetiba dia kata
"mesin ini hanya mempunyai wang RM50"

(maksud aku dia x kata la...kt skrin tu tulis)

apa lagi..
aku pon bengang la
"org tu tadi baru isi duit. ni duit RM10 pon xde. ape cer beb"
xpe..
lepas tekan punya tekan
keluar la duit

lepas tu.
terus aku ke mesin cash deposit

beratur punya beratur
tiba giliran aku
aku pon membuka buku aku
untuk melihat nombor akaun
"wah..macam businessman la aku ni"

**ko jgn nk perasan sgt bleh x zul!**
(ade lagi yg xpuas hati ni)

tetiba aku terfikir
aku nak bank in 
(ex : rm 60)
tapi aku ada duit RM50 je.
mesin ni mana keluar baki

aku pon usha belakang
tengok..
ada orang tak
beratur belakang aku

ADA RUPANYA
aku pon dengan machonya
pura-pura nak call
HAHAHAHA
bodohnya aku!
sebab orang usha pelik

aku pon cari akal nak pecah duit
aku pon pergi kedai mamak bidayah tu
nak pecah duit.
beli 100plus tin tu
steady je bayar dengan RM50

pastu aku pergi 99 speedmart
beli coklat cadbury 
lagi sekali
dengan selamberrrr
bayar guna RM50

dah la dua-dua benda tu murah je
aku plak gi bayar guna RM50


lepas tu
aku pon pergi bank tu lagi
beratur
.
.
.
.
.
beratur
.
.
.
.
.
.
tunggu.
.
.
.
.

turn aku.
.
.

tekan tekan.
.
.

berjaya.
.
.

balik



dan hari ni
aku penat mengejar posmen tu
dua kali aku jadi Usain Bolt
sebab orang tu tekan loceng rumah macam nak b*rak

hari ni dua barang dah sampai
esok dua lagi

hayoyo!
peace : )

**ape aku nk buat cuti ni?? bosan keseorangan**

2 Jejak Pembaca:

Sila Tinggalkan Jejak Anda

 

©Copyright 2011 xpert_WiZ LiFe | TNB