Untitled_Cuti_Foreveralone.jpg

Thursday, October 6, 2011 0 Jejak Pembaca
السلام عليكم

akhirnya tamat aku belajar di CFS IIUM
(mintak-mintak xde failed)
sudah setahun setengah aku belajar disitu
tak apa.
nanti aku sambung cerita kehidupan aku belajar kat situ


sedikit gambar 











sudah tiga hari cuti ku bermula
tak juga aku update benda alah ni
ya lah...busy la katakan


**ye la zul! ko memanjang busy**
(kata-kata insan yang tidak puas hati terhadap aku)

1st hari cuti aku dah sibuk.
unpack barang-barang aku
kemas bilik baru aku
penat woo
pening aku nak susun barang-barang


seharian aku mengemas
sebab kadar kelajuan mengemas aku
TERpaksa diperlahankan
demi mematuhi peraturan lalu lintas
30 km/h 
itulah tahap slownya



sebabnya aku takut aku tak da kerja dah lepas kemas bilik
almaklum la..
cuti TIGA BULAN



lepas tu..
aku sibuk jual beli online
**time nak habiskan duit lepas abes sem**
tabiat tiap-tiap sem



so..
aku surf internet
buat kira-kira
fikir 24 1/2 kali
akhirnya dapat jua




hantar e-mail
tulis nombor akaun bank
esok nya..
pergi bank




**bunyi macam bosan je...**
tu baru 3 hari cuti.
ni apatah lagi TIGA BULAN cuti

ha...ni nak cerita pasal bank in duit
haish..

bersambung..




**bagus2...member sambung degree..**
aku sorang cuti
foreveralone

0 Jejak Pembaca:

Sila Tinggalkan Jejak Anda

 

©Copyright 2011 xpert_WiZ LiFe | TNB