Benjo yang aku tak gemar

Saturday, November 19, 2011 8 Jejak Pembaca
السلام عليكم

alhamdulillah..
baru je abis makan burger ayam cheese
dengan benjo
(jgn tanya kenapa aku banyak makan)

yang part burger ayam cheese tu.
okay-okay la
tapi part benjo
bila dah setengah aku makan
aku rasa pelik
rasa macam kari

tapi aku belek-belek telur yang dilipat lipat
aku ternampak bawang goreng

*mengapa aku teringat rasa bawang goreng macam kari*
ialah kerana bila aku goreng meggi goreng (perisa kari la)
aku letak bawang goreng
so ia sudah sinonim dengan deria rasa aku

hmm..berbalik kepada benjo
ok..
aku tak gemar rasa gitu
terasa macam nak munt*h pon ada
sebab kadang2 rasa macam roti john
kejap2 benjo
so aku pon naik gila


8 Jejak Pembaca:

  • -ImanAzlan- said...

    ^ lol. aku ingatkan abe burger ni main main, betul betul rupanya.

    abe burger, tolong hantar burger ke Iskandariah, Mesir. nanti dah sampai letak depan pintu umah saya, saya tinggalkan 10 genih depan tu. amek la.

Sila Tinggalkan Jejak Anda

 

©Copyright 2011 xpert_WiZ LiFe | TNB